Behöver bli pigg

 
Stänger in mig i sovrummet och försöker stänga ute omvärlden. Har varit hemma från jobbet på grund av huvudvärk, vilket säkert låter fånigt. Men det vill inte riktigt släppa och sen har jag varit trött en tid. Den där tröttheten som man inte riktigt kan vila ifrån.
 
Nu försöker jag samla kraft, men som mamma kan man nog aldrig riktigt släppa allt och vila. En på jobbet tyckte jag skulle unna mig en godispåse och lägga mig i sängen. Han är allt för söt.
 
Fick även ett samtal igår då en person ville komma och förevisa en riktigt mirakeldryck, som man både blev pigg av och kunde banta med. Kanske inte riktigt är i behov av det sistnämnda, men vem behöver inte bli piggare. Hörde inget om priset så det fick jag söka upp själv och konstaterar då att det borde vara något utöver det vanliga med tanke på den kostnaden. Men lite nyfiken blev jag allt på den där Vemma drycken.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: