Jag har facit

Det börjar i det lilla. Det finns inget som börjar i det stora, utan det börjar smått och det smyger sig på. Risken är att man inget märker, utan man bara följer med strömmen. Men jag ser och jag har varit med förr och varningsklockorna ringer i mina öron. 
 
Jag försökte förklara och berätta, men utan resultat. Det går väl inte jämföra och det är typiskt dig att överdriva. Men jag vet att jag har rätt genom långa studier i ämnet, så har jag sett på nära håll. Det spelar ingen roll längre och jag kommer inte bära oket på mina axlar.
 
Jag bygger upp en egen värld vid sidan om eftersom vår värld inte stämmer in på min värld, som jag vill ha den. Jag väljer att ta bort det jag inte vill ha, men jag är ingen riddare i nöden. Du kommer själv få gå den gången. Jag bär ingen mer gånger. Det är inte värt det! Men jag lovar att jag ska försöka att inte säga.
-Vad var det jag sa!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: