Måndag

Känner mig sliten idag och vet egentligen inte varför. Gick upp med barnen i morse och fixade med frukost och följde dem sedan en bit på vägen till skolan. Sen gick jag ner till gymmet och körde ett pass på gymmet med fokus på ryggen. Tanken var att jag skulle gå ner en sväng nu i kväll med och gå på ett intensivt 30 min pass innan barnens fotografering. Men jag känner mig så gräsligt trött.
 
Tog visserligen en runda på stan också och köpte några julklappar till barnen. Kände att jag hade lite tur då jag både fixade till den lille och den store. Men som vanligt är det enklare att handla till den stora och jag fattar inte varför. Det borde vara enklare att handla till en 10 åring! Sen åkte jag hem och tog en fika och sen var det dax för middag. Det blev tacos idag i stället för i lördags, vilket var mycket uppskattat.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: