Julafton

Ännu en julafton till ända, tänk vad man oroar sig innan. Hur ska man hinna, vad ska man köpa, kommer  de bli nöjda över dina klappar? I år taggade jag ner något på tempot och beslutade tidigt att vi skulle fira hemma. Tanken på att åka runt till släktingar tröttade ut mig vid bara tanken. Även att jag tycker om att umgås med folk, så börjar jag bli mer och mer bekväm och tycker bäst om att vara hemma. Utan att behövà fundera så mycket på julklänning eller håruppsättning, utan dra på mig ett par jeans och sätta upp håret i en svans och sedan är man klar. Det kändes även som att alla blev nöjda över sina klappar som tomten kom med. Maten var som vanligt otroligt mättande och man åt för mycket.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: