Julstress

 
Idag blir det att samla nya krafter och ordna till det som ordnas ska. Träning står på schemat och en tur på stan. Granen måste fixas och tanken är att vi ska fixa lite julgodis med. Borde åka en tur till grannstaden och fixa en julklapp med. Man blir ju sönderstressad och inte nog med det så får man kallelser om vad som händer till våren och svaren ska in i nästa vecka.
 
Jag förstår att vi människor blir sönderstressade och särskilt i dessa tider. När de kommer ut med att vi ska springa runt och knacka dörr och sälja toapapper veckan före jul då börjar jag gå upp i atomer. Samtidigt som man ska vara någon parkeringsvakt utanför ett köpcenter i x antal dagar. Tjo hej och så tjänar vi en slant. Ja just det när vi slår ut det så kanske det blir 200 kr/ pers. Det blir ingen hög timmpeng.
 
Jag kan inte annat än säga att det är fritiden som stressar mig.
 
 
Postat av: engdahl

så bra

Svar: Tack
None None

2013-12-19, 08:28:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: