Fina Julkulor

Det var helt enkelt ingen återvändo, utan jag fick ta tag i städningen också. Nu finns utrymmet, så vi kan ha gran i år också. Men det känns lika varje år, jag vill ha nytt i granen och har tröttnat på det gamla. Men inte sjutton kan man köpa nya kulor varje år, så jag får hejda mig även detta år. Även att jag skulle vilja ha något annat. Om jag hade fått bestämma så skulle allt gå i vitt, men risken är väl att övriga familjemedlemmar skulle tycka att det var dötråkigt.
 
Men när jag kollade runt lite, så hittade jag dessa fina kulor från collage, som man skulle kunna fixa till själv. Vilket givetvis fick mig på andra tankar.  
 
jul pynt julkulor pyssel tips inspiration dekorera julpyssel gran
 
 
jul pynt julkulor pyssel tips inspiration dekorera julpyssel gran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: