Jag och sova

Äntligen fick jag gå och lägga mig och i mitt eget rum dessutom. Sist fick jag sova i ett annat rum och det känns inte liks bra. Men börjar bli bättre. Det har blivit så att när jag väl är hemma kan jag somna var som helst. Det värsta är när jag lyckas sova en hel natt i barnens Klippan soffa. Visserligen har jag lite ont i benen på morgonen, men under natten sover jag hur bra som helst. 
 
Hemma trivs jag inte riktigt i sovrummet, så det kanske är därför jag sover sämst där? Jag har länge tänkt på att jag skulle göra i ordning sovrummet men inte kommit så långt. Men en bild i huvudet på hur det skulle kunna se ut har jag. Det jag absolut helst skulle vilja byta ut är lampan och i stället sätta in en kristallampa, dom jag har lite förkärlek till.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: